ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Μια πολύ ωραία προσευχή προς τον Κύριο των Δυνάμεων, όπως προσέλθει αρωγός στην ανθρωποψυχήν μας και προσφέρει χαρά, ελπίδα, σοφία για την ανεύρεση της Αλήθειας.



Κύριε, Κύριε, Κύριε.
Προς Σε εστράφη η ψυχή μου
και παρά Σου εζήτησε να πληρωθή αγάπης και γαλήνης.
Ν' απαλλαγή απο το δράμα της μορφοζωής
και των πολλών αμαρτημάτων της.
Ναι Κύριε. Μόνον όταν στραφή προς Σε
τον Επουράνιο Πατέρα,
αντλεί δυνάμεις υψηλάς
και με αυτάς κατανικά τ' ανθρώπινα της πάθη.
Σαν αστραπές φωτίζουνε του κόσμου το σκοτάδι
και δείχνουνε στο είναι μας το δρόμο που θα πάρη,
οι φωτεινές ακτίνες Σου με την γλυκειά τους Χάρι.
Δέξου και πάλι Κύριε, αυτή την προσευχή μου
κι' έλα ξανά στην σκέψη μου και στην μορφοζωή μου.
Δώσε μου, Κύριε, Χαρά, ελπίδα και σοφία,
να μάθω την αλήθεια, να γίνω μια θυσία.
Να τρέξουνε τα δάκρυα θερμά απ'την ψυχή μου,
να κλείσουνε παντοτινά την ανοικτή πληγή μου.




Σχόλια

Ο χρήστης ΛΥΚΙΟΣ είπε…
Πολύ ωραία προσευχή Αγάπη! Σε ευχαριστούμε.
ΛΥΚΙΟΣ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις