Σ’ ΑΓΑΠΩ!







Όχι μόνον για ότι είσαι
αλλά για κείνο που εγώ είμαι
όταν είμαι κοντά σου.
Σ’ αγαπώ όχι μόνο για κείνο που συ έγινες
αλλά για κείνο που με κάνεις να είμαι.



Σ’ αγαπώ για κείνο το κομμάτι του εαυτού μου
που ανεκάλυψες μέσα μου.
Σ’ αγαπώ διότι έβαλες το χέρι σου μέσα στην καρδιά μου
γεμάτη από πράγματα τρελλά κι αδύνατα
και όλα αυτά τα αγνόησες
και έφερες σε φως κάθε ωραίο
που κανείς δεν το ευρήκε εις το βάθος του.



Σ’ αγαπώ διότι με βοηθείς να κάμω
από το συνονθύλευμα της ζωής μου
όχι κάποια ταβέρνα, αλλά έναν Ναό.
Από τα έργα της καθημερινής ζωής
καμμία παρατήρησις, αλλά ένα τραγούδι.



Σ’ αγαπώ διότι έκανες περισσότερα από μια πίστη:
το να είμαι καλός, και περισσότερα από ένα πεπρωμένο:
το να είμαι ευτυχής.



Επέτυχες όλα αυτά χωρίς να με εγγίξης,
χωρίς να μου πης λέξη, χωρίς κανένα σημείο.
Επέτυχες αυτά όλα, διατηρών την προσωπικότητά σου.
Ίσως αυτό είναι που σημαίνει, μετά από όλα τα άλλα,
να είσαι ένας φίλος.-

Α.Κ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις